niedziela, 12 października 2014

Okrągła serweta z Altin Basak Klasik

Zaczęłam ją w trakcie długiej podróży.
 To już jedyny czas kiedy biorę się za serwety. 
W warunkach domowych skupiam się na bardziej skomplikowanych logistycznie
 konstrukcjach łączonych z wielokolorowych elementów
 ( czytaj : sukienka z "kwadratów babuni" nadal nie jest skończona ).
Wzór wydał mi się na tyle oryginalny - ja się z takim przedtem nie spotkałam - 
że musiałam dokończyć pracę natychmiast, bez czekania na kolejną podróż.
Serweta wyszła spora mimo cienkiego kordonka - tego co podałam w tytule.
Oraz mimo cienkiego szydełka, czyli Tulip 0,85.
Przekrój robótki mierzy 56cm i z trudem objęłam ją okiem aparatu.
Dziękuję Wyszydełkowanej handmade z Facebooka,
 która wyszukuje i udostępnia najpiękniejsze wzory ;)


14 komentarzy:

  1. Piękna :) Cieszę się, że wzór się przydał, ja niestety nie mam czasu, żeby udziergać wszystko, co mam na dysku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Wzór mnie bardzo zmotywował. Wiadomo, że nie zdążymy zrobić wszystkiego co nam wpadnie w oko. Też mam dużo planów i wydruków przygotowanych na "zaraz". Cała nadzieja w długowieczności z dobrym wzrokiem i sprawnymi stawami ;)

      Usuń
  2. Pięknie wydziergana :) Swietnie pasuje ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :D Kolor jasny beżowy :) pasuje do wszystkiego - jeśli się nie mylę ;)

      Usuń
  3. Jest przepiękna :) I ten niettypowy wzór dodaje jej tajemniczego uroku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tajemniczego uroku dodają też pewnie moje kombinacje na zdjęciach :) Dosyć ciemno dzisiaj było i musiałam sztucznie doświetlać i kontrastować. Pewnie powtórzę sesję jak się zrobi słonecznie :) Dziękuję bardzo. Wzór dla mnie też jest nietypowy i z radością go wykonałam :)

      Usuń
  4. Piękna... Cudny wzór i doskonałe wykonanie. Bardzo mi się podoba :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Wzór odtwarzałam z dużą przyjemnością i też jestem zadowolona z efektu. Również pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Jest apetyczna! Jak ciastko! I kolor i wzór! Super! O Haniu, kiedy otworzysz galerię z tymi cudami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten biszkoptowy kolor pewnie winien smacznym skojarzeniom :))) Galerie mam już dwie, pod dwoma adresami - internetowymi :D No i część serwetek rozchodzi się z czasem, żeby zamiast w szafie leżeć na stolikach oraz komodach bliskich i dalszych obdarowanych ;)

      Usuń
  6. Piękna i taka oryginalna. Coś dla mnie bo bardzo lubię duże serwetki ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, wzór znalazłam w internecie, więc z oryginalnością słabo ;) Przyjemnego dziergania.

      Usuń
  7. Pzecudowna jest.Też pierwszy raz taką widzę.Gdzie można na nia znależć schemat?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Schemat krąży gdzieś w sieci. Link zamieściłam w tekście: niebieskie słowo "takim". Chyba ten link już wygasł. Ale jak trafię na schemat to go tu zamieszczę. Polecam grupę Uwielbiam szydełkowanie na Facebook. Tam na pewno ktoś ma ten wzór i się podzieli. Pozdrawiam.

      Usuń