środa, 12 grudnia 2012

Lampion ze słoika


Lampion ze słoika i włóczki zrobiłam bez większej umiejętności szydełkowania.
Po roku kontynuowania tego hobby jestem w stanie narysować schemat do powyższej improwizacji.
A za rok schematy w moim wykonaniu będą czytelne, schludne i oczywiste.)
Kto wie, może nawet będę umiała radzić sobie z opisami..

Legenda do legendy :
1. łańcuszek z 5 oczek połączony oczkiem ścisłym w pętelkę 
2.półsłupek
3.oczko łańcuszka
4. oczko ścisłe 
5. słupek  

Ten schemat dotyczy słoika o przekroju dna ok. 7 - 8 cm.
Czwarte okrążenie(potem już nie numerowałam :/ ) powtarzałam ile trzeba było, na wysokość słoika.
Ostatnie, zielone okrążenie sięga wąskiej części słoika.
Potem same półsłupki, odejmowałam "na oko".
Dokończyłam z robótką naciągniętą na słoik.
Mam nadzieję, że da się to odczytać i wykorzystać do swoich celów ;)



2 komentarze:

  1. To ja poprosze wersje XXL bo bardzo mi się podoba,np. na takim wielkim baniaku do produkcji wina, zamawiam na urodziny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję :) cieszę się, że się podoba :) będę się rozglądać za odpowiednim słojem. Baniak do wina może być mało wygodny w użytkowaniu.Przez wąską szyjkę trudno będzie umieścić w nim zapalony podgrzewacz. Coś wymyślę ;)

    OdpowiedzUsuń